Benytter din virksomhed sig af telemarketing? Hvis ikke, så er det højst sandsynligt ved at være på tide, for telemarketing kan gøre dig langt klogere på dine kunder og deres behov, og det kan spare dig for at bruge spildte penge på markedsføring, der rammer de forkerte mennesker.
Drop tilfældige telefonopkald – tag fat i professionelt telemarketing
Måske har du undgået telemarketing indtil nu, fordi du associerer det med telefonsælgere, der ringer til helt tilfældige mennesker, irriterer kunderne og i sidste ende har den modsatte effekt, end den ønskede. Hvis det er tilfældet, så er der heldigvis hjælp at hente. Hos firmaet Partner Dialog arbejder de ud fra et hovedmantra, der hedder, at man ikke ringer blindt kanvassalg. Dette telemarketingsbureau har specialiseret sig i den målrettede markedsføring, og de vil derfor kunne være med til at indkredse dine potentielle kunder og dermed spare dig for mange penge.
Partner Dialog lever godt op til deres navn, for en stor del af deres arbejde er en dialog med jer som virksomhed. Partner Dialog er ikke bare et telemarketingsbureau, der kører efter en fastlagt skabelon. I stedet bruger de tid på at lære jer som virksomhed at kende, og sætte sig godt ind i både jeres og jeres kunders behov. På den måde har I som virksomhed hånd i hanke med det hele, og I kan sørge for, at I kommer ud med det budskab og det image, I gerne vil.
Din virksomhed bliver ikke sat ud på et sidespor
Som selvstændig med en mindre virksomhed kan det godt være skræmmende at skulle give stafetten videre til udefrakommende, og det kan godt være en hurdle, man skal over, at man pludselig ikke længere er den, der sidder med fingrene helt nede i maskinen. Denne overgang behøver dog ikke være så svær at komme over, og det er den bestemt ikke hos Partner Dialog. Her bliver du altid inviteret ind, når de har ringet ud for dig i to dage. På den måde kan du følge med i, hvordan de kontakter dine potentielle kunder, og du vil kunne komme med idéer til andre eller flere spørgsmål, der kan stilles, så deres mødebooking optimeres yderligere. Det helt afgørende her er, at der er tale om spørgsmål – Partner Dialogs strategi er at lære dine kunder og deres behov at kende, så du ved, hvor og hvornår du skal slå ned.